Nasz fotograf robi co może, aby pojawiło się tu ładne zdjęcie tego auta :)

Cadillac XT5 – dane techniczne i opinie

Cadillac
Segment
SUV klasy średniej-wyższej
Lata produkcji
2016-obecnie
Ocena ogólna
★4.0/5
Niezawodność
★3.5/5

Przegląd

Cadillac XT5 zadebiutował w 2016 roku jako następca modelu SRX. To średniej wielkości luksusowy SUV, który plasuje się między kompaktowym XT4 a większym XT6 w gamie producenta. Model ten został zaprojektowany z myślą o konkurowaniu z takimi pojazdami jak BMW X5 czy Mercedes-Benz GLE. XT5 został zbudowany na platformie C1XX koncernu General Motors, współdzielonej z GMC Acadia. Samochód wyróżnia się charakterystycznym, ostro zarysowanym designem zgodnym z aktualnym językiem stylistycznym marki Cadillac. W 2020 roku model przeszedł face-lifting, który przyniósł odświeżony wygląd oraz udoskonalenia techniczne. Pod względem technicznym XT5 oferuje zaawansowane rozwiązania, w tym adaptacyjne zawieszenie z systemem Magnetic Ride Control (opcjonalnie), napęd na wszystkie koła z funkcją odłączania tylnej osi oraz bogaty pakiet systemów bezpieczeństwa. Wnętrze wykonano z wysokiej jakości materiałów, zapewniając komfort podróżowania na poziomie oczekiwanym od marki premium.

Zalety

  • Przestronne i komfortowe wnętrze
  • Bogate wyposażenie standardowe
  • Zaawansowane systemy bezpieczeństwa
  • Dobra izolacja akustyczna
  • Wysokiej jakości materiały wykończeniowe
  • Duży bagażnik (850l)

Wady

  • Wysokie koszty serwisowania
  • Przeciętna dynamika podstawowej wersji silnikowej
  • Stosunkowo wysokie zużycie paliwa
  • Ograniczona dostępność części zamiennych w Europie

Silniki

Benzynowe

    • 2.0T - 237KM
    • 3.6 V6 - 310KM

Diesel

    • Brak

Na co warto zwrócić uwagę

Silnik

  • Stan układu chłodzenia i potencjalne wycieki
  • Działanie układu zmiennych faz rozrządu
  • Jakość oleju i potencjalne wycieki

Nadwozie

  • Korozja progów i nadkoli
  • Stan uszczelnień szyb i szyberdachu
  • Jakość spasowania elementów karoserii

Zawieszenie

  • Stan amortyzatorów adaptacyjnych
  • Zużycie łożysk kół
  • Stan wahaczy i tulei metalowo-gumowych

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *