Nasz fotograf robi co może, aby pojawiło się tu ładne zdjęcie tego auta :)

Honda e – dane techniczne i opinie

Honda
Segment
Segment B (miejski)
Lata produkcji
2020-obecnie
Ocena ogólna
★4.2/5
Niezawodność
★4.5/5

Przegląd

Honda e to pierwszy w pełni elektryczny model japońskiego producenta na rynek europejski. Samochód został zaprezentowany w 2019 roku podczas salonu samochodowego we Frankfurcie, a do sprzedaży trafił w 2020 roku. Model ten wyróżnia się retro-futurystycznym designem nawiązującym do pierwszej generacji Hondy Civic z lat 70. Auto zostało zbudowane na całkowicie nowej platformie dedykowanej pojazdom elektrycznym. Charakterystyczną cechą modelu jest tylny napęd oraz równomierny rozkład masy (50:50), co przekłada się na znakomite właściwości jezdne. Honda e została wyposażona w zaawansowane technologie, w tym system kamer zamiast lusterek bocznych oraz pełnowymiarowy kokpit składający się z pięciu ekranów. Samochód został zaprojektowany z myślą o użytkowaniu miejskim, co odzwierciedla się w kompaktowych wymiarach oraz relatywnie niewielkim zasięgu. Honda postawiła na wysoką jakość wykonania i innowacyjne rozwiązania techniczne, pozycjonując model e jako premium w segmencie małych aut elektrycznych.

Zalety

  • Innowacyjny design i wysoka jakość wykończenia
  • Znakomite właściwości jezdne dzięki napędowi na tylną oś
  • Bardzo mały promień skrętu (4.3m)
  • Zaawansowany system multimedialny z 5 ekranami
  • Szybkie ładowanie DC do 80% w 30 minut
  • Bogate wyposażenie standardowe

Wady

  • Relatywnie niewielki zasięg (do 220 km)
  • Wysoka cena w stosunku do konkurencji
  • Mała pojemność bagażnika (171l)
  • Ograniczona przestrzeń na tylnej kanapie

Silniki

Benzynowe

    • Brak

Diesel

    • Brak

Na co warto zwrócić uwagę

Silnik

  • Stan baterii i jej pojemność rzeczywista
  • Sprawność układu chłodzenia baterii
  • Stan złącza ładowania

Nadwozie

  • Działanie kamer bocznych
  • Stan powłoki lakierniczej
  • Szczelność szyb i świateł LED

Zawieszenie

  • Stan amortyzatorów
  • Zużycie elementów układu kierowniczego
  • Stan wahaczy i tulei

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *